fredag 2. juli 2010

Kan det bli for mye garn?

Da har jeg bestilt garn igjen. Jeg benyttet meg av at pickles hadde fri frakt til å bestille meg litt "sikle-på" garn. Altså garn som jeg har veldig lyst på, men som jeg ikke har noe bestemt prosjekt til enda. Kjenner jeg meg rett er det sjelden noe problem å finne prosjekter garnet kan brukes i. Problemet er vel heller at jeg ikke har tid til alle prosjektene. Men den tid den sorg.

Inntil garnet blir brukt er det en stor inspirasjonskilde å gå å se og kjenne på garnet i hjørnet mitt. Ja, jeg har fått eget garnhjørne på stua. Før sto garnet til pynt i kurver litt rundt omkring, men en litt over gjennomsnittelig aktiv baby og en mann i pappaperm medførte litt forenklinger på garn-baby-fronten. Jeg ble veldig fornøyd med løsningen, for egen hylle har jeg fått og mange kurver er fyllt opp og noen er tomme og står og venter på nye garnforsyninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails