fredag 26. november 2010

Knappetiknapp - en knappeskatt


Min egen mormor var en ivrig strikker som strikket hele tiden. Desverre gikk hun bort så altfor tidlig og jeg har ingen minner om henne selv. Det finnes derimot strikkeplagg og strikkeutstyr etter henne, og jeg var så heldig at etter en opprydding i huset etter henne og bestefar fikk jeg arve knappesamlingen hennes. Dette er knapper som er samlet og tatt vare på gjennom mange år, og jeg får en følelse av å være en del av hennes verden hver gang jeg tar dem frem for å se på dem. Her er knapper for enhver smak og for ethvert strikkeplagg. Jeg gleder meg til å finne knapper til strikketøyene mine fremover.

3 kommentarer:

  1. Så herlig! Det er så godt å ha noe fra de gode bestemødrene våre - ting som virkelig gir mange gode minner!

    SvarSlett
  2. Så heldige vi to er, jeg fikk også min knappesamling fra min bestemor! Det er virkelig en skatt!! Kos deg med fine knapper fremover:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails