fredag 23. september 2011

Høst i lufta


Da jeg og lillejenta skulle ut på en liten trilletur i formiddag viste det seg at høsten virkelig er kommet og at det var på tide med et skjerf i halsen. Skjerfet som fristet mest var det jeg strikket med tykt garn, flerfarget Misti fra DSA, på tykke pinner i rillestrikk da "morgenkvalmen" begynte å gi seg i vår. Jeg trodde dette var helt ferdig, men den gang ei. Flere steder var lange løse tråder som måtte festes. Jeg hadde ikke tid til dette før trilleturen, men etterpå satte jeg meg til og gjorde det helt ferdig. Ikke det mest spennende prosjektet, men likevel et som jeg er glad i fordi det ble strikket på en spesiell tid.

Nå skal jeg slappe litt av mens lillejenta sover, planlegge 2 årsdag for storejenta i helgen og kanskje hekle litt på kanten rundt "hentejakken" til lillejenta som kankje blir ferdig snart nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails