søndag 17. oktober 2010

Økologisk hals på et blunk

IMG_8872 (427x640)
Etter ferdigstilling av noen litt mer tidkrevende prosjekter var det godt å lage noe som tok et par kveldstimer. Prosjektet var Hals på et blunk fra Pickles. Garnet som er brukt er en hespe L.O.O.Y økologisk ull fra Järbo i fargen mørk grå og ett nøste Fairytail fra Du Store Alpakka i fargen lys grå. Jeg synes fargekombinasjonen ble veldig spennende. Siden jeg ikke strikke med dobbelt garn og siden jeg bare hadde 80 cm rundpinne nr 15, la jeg opp 62 masker i stedet for 34 som Pickles anbefaler. Jeg synes derfor den ble litt løs, og tror det blir dobbelt garn neste gang. Men halsen er mye i bruk, for den er tykk og god  veldig myk.

 IMG_8868 (427x640)IMG_8874 (427x640)

1 kommentar:

  1. Den halsen ser virkelig deilig ut! Godt å ha på kalde dager :)
    Ha en fin dag, kelm

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails