torsdag 28. oktober 2010

Mormors monster



 
Jeg har lenge syntes monsterbuksene er veldig tøffe, og bestilte derfor like godt en hos mamma. (Den hadde aldri blitt ferdig før vinteren var omme om jeg skulle strikket den selv.) Fargene er en kombinasjon som jeg synes er veldig tøff, eplegrønn og orange. Jeg har bestandig vært veldig glad i denne grønnfargen og sammen med orange ble den enda tøffere. Oppskriften fant jeg på bloggen til duBedåre. Garnet som er brukt er Rubin Superwash fra Sparkjøp, og pinnestørrelsen er 3,5. Og prinsessa selv er superfornøyd med den nye buksen fra mormor.

4 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har. Veldig mange fine bilde. Hyggeleg du stakk innom og la igjen ei melding hjå meg. No har eg lagt deg til på lista.

    SvarSlett
  2. Se på den, da gitt! Kjempesøt! Kanskje den baken der kan brukes til å skremme noen denne halloween-helga? (o:

    SvarSlett
  3. De buksene er super kule, søte, tøffe og alt på en gang! :)Flotte farger!
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Takk for at du ble med på min giveaway.

    Kjempefin blogg du har og råtøff monsterbukse. Jeg strikket en sånn i fjor og har lyst til å strikke en til jenta mi også.

    :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails